wtorek, 6 września 2016

Małe, bardzo małe zmiany

Witaaaam! Przepraszam, że znowu bez rozdziału.... Mam kilka spraw do powiedzenia.
Po pierwsze jak zauważyliście wstawiłam zdjęcie przy tytule, ale nie jestem pewna czy wygląda to korzystnie... Proszę o waszą opinię.
Po drugie do niektórych nowych rozdziałów pojawią się zdjęcia. Będę je dodawać w miarę możliwości (no wiecie...Walki na miecze itp. na razie w SSO nie ma..). A no i jeszcze jak już piszę to baaaaardzo chciałabym podziękować Isabel Macland, mojej czytelniczce, która zachęca mnie do pisania swoimi komentarzami <3.
Rozdział pojawi się albo w okolicach weekendu albo trochę wcześniej. (Przepraszam...Szkoła...)
A tu jedno ze zdjęć akurat pasujących do rozdziałów dodatkowych.

(Tak wiem, Raven ma blond włosy..)


Przypominam o możliwości dołączenia do amino ^-^ Cały czas czekam na czacie ;3
Proszę o komentowanie~ Widzimy się w następnym rozdziale!

9 komentarzy:

  1. Rozumiem, szkoła. Sama nawet przez gimnazjum nie mogę napisać na swoim blogu aktu i wgl nie mam czasu za bardzo, by pisać opowiadania jakieś ;-; Jedynie w weekendy może będę miała czas XD
    Zawsze staram się komentować, bo wiem jak to mieć koma pod postem! Taka radość, hihi :D
    Życzę powodzenia w dalszym pisaniu!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Uwielbiam twój blog i oczywiście opowiadania. ;) Poleciłam go na swoim blogu. Mam nadzieję, że na niego zajrzysz. Oto link: http://fourgirlsmanyadventures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam i jest super!Napisałam 2 razy komentarz ale nwm czy w końcu się wysłał... Może byłabyś zainteresowana dołączeniem do amino? (post poniżej)

      Usuń
  3. Naprawdę? Ojej, bardzo się cieszę, że komuś się podoba. :) I to jeszcze mojej ulubionej blogerce. ^^ Komentarz zatwierdzony :) A co do amin -> pomyślę ^^.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne opowiadania! fajny język szybka akcja... czego tu chcieć więcej ? już końcówka września... kiedy następny rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne opowiadania! fajny język szybka akcja... czego tu chcieć więcej ? już końcówka września... kiedy następny rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  6. na Amino Vilde Sweetwatcher w SSO też ;)

    OdpowiedzUsuń